FlxOrderScan
FlxOrderScan maakt verkooporders aan de hand van de door u gescande producten. Door middel van een barcodescanner met een webpagina selecteert u de betreffende klant vanuit uw SnelStart administratie en scant u de betreffende producten. Na het opslaan vindt u de betreffende verkooporder direct terug in uw SnelStart administratie. FlxOrderScan biedt de mogelijkheid om op de scanner direct de klant te laten tekenen voor ontvangst en de afleverbon kan per e-mail worden verstuurd naar de klant.
Voordelen
Op basis van de gekozen klant en de gescande producten wordt er automatisch een verkooporder aangemaakt in de SnelStart administratie bij de gekozen klant.
- • Directe koppeling met SnelStart;
- • Ondertekening voor ontvangst door klant en direct afleverbon per e-mail versturen;
- • Te gebruiken op mobiel (afhankelijk van scanmogelijkheden van uw apparaat) of barcodescanner met webpagina;
- • Gebruiksvriendelijk, eenvoudig en minder kans op fouten bij invoer;
- • Direct te gebruiken vanuit het magazijn via WiFi of 4G onderweg.
Uw processen
Naar een hoger niveau
Onze werkwijze kenmerkt zich door openheid en is doeltreffend. Geen lange verhalen; wij houden van een concrete aanpak. Wij komen bij u op locatie voor een vrijblijvende inventarisatie van uw wensen en de mogelijkheden die er zijn binnen uw onderneming.
UW KENNIS
Naar een hoger niveau
Wij zijn er niet alleen om uw procesautomatisering naar een hoger niveau te brengen. Adlevo investeert ook in uw kennisniveau. Daarom kunt u bij ons terecht voor diverse trainingen en cursussen voor onder andere gebruik van uw softwareoplossing.
Uw oplossingen
Naar een hoger niveau
Naast advies en begeleiding zijn wij ook actief met het ontwikkelen van nieuwe of aanvullende software/oplossingen of maatwerk. Wij ontwikkelden al diverse handige tools en koppelingen voor o.a. Outlook en Snelstart.
DOWNLOADS
Binnenkort komen hier de downloads beschikbaar
MEER INFORMATIE